TRAILER

Először is, Sziasztok, megint. :D Ne örüljetek, mert még nem az új résszel jelentkezem (de már az is folyamatban van, úgyhogy hétfő illetve kedd és szerda körül számítsatok rá). Mivel már csak pár rész van vissza a blogból, jelentkezem egy videó trailer-rel, amit én magam csináltam (röhögni ér), ami bemutatja a II. évadot nagy vonalakban. Ha valaki nem szeretné tudni, mi lesz benne, azzal előre közlöm, hogy NE nézze meg! A történet második fele azaz a II. évad kicsit nagy fordulatot fog venni, de remélem, hogy ettől függetlenül mindenkinek tetszeni fog! :) Valamint van még egy hírem, ami nem tudom, hogy rátok nézve pozitív-e vagy sem. A II. évadot nem egyedül fogom írni. Egy barátnőm fog segíteni, így valószínűleg hamarabb lesznek részek. :) Valamint fogalmam sincs mit mondjak. Több mint 100.000 oldalmegjelenítés, és több mint 140 feliratkozó. Köszönöm! 



Vivienne Maya Martin


Max George


Zayn Malcolm George


Zayn Malik


Gwen Smith

És a videó:



Remélem tetszik és értitek is amit bele írtam. Ha esetleg nem, fordítózzatok vagy kérdezzetek engem. :) Várom a kommenteket, hogy milyen lett!(tényleg az első próbálkozásom ><)

34 megjegyzés:

  1. Uhh nagyon jó a videó *-*-*-* Még szerencse, hogy tudok angolul :DDD kicsit fura... na mindegy:DD mármint a videó fura.. nem a minőságe hanem a tartalma ne tessék félre érteni xd :DDD várom az új részt :)x:*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Ez igazán sokat jelent nekem! mondtam, hogy kicsit félre fog kanyarodni a történet. :)

      Törlés
  2. Ezt nem hiszem el annyira de annyira jó h nem találok szavakat! imádom a videót és grat. nagyon ügyes vagy csak így tovább én továbbra is az olvasód maradok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen. :'))) Hát remélem is, hogy minden olvasóm figyelemmel fogja követni a II. évadot is!

      Törlés
  3. Nagyon tetszett a videó is, és nagy izaglommal várom a következő évadot is mivel sok újdonságot fog hozni ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen. :) És remélem, hogy az is legalább annyira fog tetszeni nektek, mint ez!:)

      Törlés
  4. Szia! :)
    am ne haragudj, nem a te vagy a trailer hibája, azt egyszerűen imádtam, csak nehezen értek meg dolgokat, szóval segítesz? én nagy 1D rajongó vagyok, és az George vagy hogy hívják, aki talán a wantedban vagy miben szerepel mit keres egy 1D fanfictionben? hogyan jön a képbe? és ki az a Zayn George? meg hogy a trailerben azt íród hogy születik 2 gyermek? ezek közül az egyiket mutatja be hogy 17 év után mi lesz? bocsi, de pocsék angolos vagyok... de összesítev elképesztően fantasztikus volt, imádtam, és nem, abszolút nem volt amatőr a videó hanem szuper! :) várom a 2. évadot!
    UI: tényleg nem a te hibád, hogy nem értettem meg, hanem én vagyok ilyen buta! :)
    Neil xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Én Ewelyn barátnője vagyok,velem fogja írni a második évadot.Nos nem mondhatok túl sok mindent,mert abból kiderülne mi lesz a következő évadban.Igen Max George a The Wantedban van,de az,hogy hogy kerül ide,majd kiderül.Zayn George..róla csak annyit mondhatok,hogy mivel George a vezeték neve,nem nehéz kitalálni,hogy hova tartozik.:))Igen két gyermek fog születni.Nem,nem azt mutatja be,hogy az egyikkel mi történt 17 év múlva,hanem bejelenti,hogy 17 év telt el..mármint a második évad 17 év múlva folytatódik..(nem tudom érted-e,elég rosszul magyarázok.)
      Semmi baj,nyugodtan kérdezz bármit! :DD
      Örülünk,hogy tetszik.! :D :D :D :D

      Törlés
  5. Nagyon tetszik, várom a második évadot. :) (fordító segítségével): a lány, és Zayn egymásba szeretnek, viszont nem tudják, hogy apja-lánya kapcsolat van köztük -> jól értelmeztem, vagy nagyon nem? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik. :) Igen jól értelmezted. :D

      Törlés
    2. de akkor most melyik csaj és melyik Zayn szeretnek egymásba? én még mindig nem értem lol x

      Törlés
    3. Khm. Zayn és a lánya. Mert ugye így volt a videó szövegében is. És Zayn lánya nem más mint Gwen Smith, akinek az anyja Viv M. Martin. :) Így már világos?

      Törlés
  6. Szia eddig nagyon jó, már kezdtem örülni hogy lesz baba de mégse. Várom a kövi részt! És a II. évadot is várom!!! :D ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia. :) örülök, hogy minden tetszik és igyekszünk a továbbiakkal. :)

      Törlés
  7. siessetek veleee!!!

    VálaszTörlés
  8. Omg...nevetni?? basszus végig sírtam az egészet..te jó isten egyre izgalmasabb és fúúú nem tudok mit mondani..imádom és várom a folytatást...és a több mint 140 feliratkozóról csak annyit, hogy megérdemled.

    Puszi:Kíra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sírni? ugyan min?:'D annyira jó azért nem lett a videó... mind ketten örülünk, hogy tetszik nektek.:D és köszönöm szépen, kedves vagy!:')

      Törlés
  9. Tudtam,hogy elfelejtek valamit..Mi a címe a háttérzenének??

    VálaszTörlés
  10. najó...ezt csak én nem értem..? akkor ugye Maya és Zayn maradnak bent..vagy nem?és akkor jön a másik Zayn..születik 2 gyermek.milyen gyermek?akkor ez most Zaynre meg Maya'ra utal?vagy kire ?fuu aki érti pls magyarazza el a lányegét a történetnek mert nagy a zava,..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na úgy van,hogy Maya és Zayn is maradnak a történetben,csak új szereplők is lesznek.:)) Igen születik két gyermek.És így jön képbe a másik Zayn is..:))) A 2.évad 17 év múlva játszódik,születik két gyerek az egyik eltűnik. És lényegében arról fog szólni,hogy mi történik velük.:):)
      /remélem érted,nem valami jól magyarázok.:)) /
      Ha nem értesz még valamit szólj.! :D

      Törlés
  11. Oké, eztmost fel kell emésztenem! What the fuck? Zayn szerelmes lesz a SAJÁT lányába?! Ez brutál évad lesz, én nagyon úgy érzem! Hát nagy valószínűséggel kiderül a következő részekből, hogy mi történik, hogy nekik gyerekük legyen...Szóval rohadtul kiváncsivá tettetek. Habár... Ez a The Wanted most komoly? Nehogymár Max 'nyálas azt hiszem jól nézek ki pedig nem' George legyen az egyik főszereplő! Igen ez egy egyéni vélemény, én nem szeretem őket, ha más szereti akkor nézzétek el nekem! A videó egyszerűen zseniális, nagyon megható!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kyra! Örülünk, hogy van saját véleményed! :) És így van, ahogy mondod. :P szerelmes lesz a saját lányába. :) minden ki fog derülni, aminek ki kell, ha pedig nem, akkor az már a II. évadba tartozik, azért nem derült ki. ezen most jót nevettem. :'D "Max 'nyálas azt hiszem jól nézek ki pedig nem' George" Biztosíthatunk afelől, hogy ő nem lesz főszereplő, nem lesz annyira középpontban. :) Köszönöm szépen, sokat dolgoztam a videóval, remélem tényleg mindenkinek tetszik, ha csak egy minimálisan is!:)

      Törlés
  12. szia! Rendszeres olvasója voltam/vagyok a blogodnak .. és leszek is !! nagyon imádom ahogyan írsz és már nagyon várom a 2-ik évadot :D és a videóó :) istenem annyira jó lett a végére bekönnyeztem :) ha jól értettem lesz két gyermeke és abból az egyik eltűnik aztán beleszeret a lányába ? :) bocsi de ezt meg kell kérdeznem.. és mi lesz Viv-el ?? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. :) Örülök, hogy tetszett a videó. :D Igen, jól értetted. :) Ha jobban megfigyeled, ott van Max George is. :P Neki is fontos szerepe lesz a történetben. :)

      Törlés
  13. szia!milyen programmal csináltad? iszoyatosan jóó lett *-*

    VálaszTörlés
  14. végig bőgtem :'( eszméletlen jó lett és az a szám alatta ! imádom !
    Annyit megkérdezhetek, hogy mi az igazi neve 'Zayn Malcolm George-nak' ? :)

    VálaszTörlés
  15. Én egyátalán nem tudok angolul! valaki lécci mondja el mi van a szövegben, mert a fordítóval nem értek semmit. Előre is kösziii.!!!

    VálaszTörlés
  16. Most akk a Zayn a nála 17 évvel fiatalabb lányba=lányába fog beleszeretni? És mi lesz Viv-vel?

    VálaszTörlés
  17. Mi ez a szaam?:) es a szoveget valaki leforditana?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://www.youtube.com/watch?v=TN0u9oHXFzo (((((((( :

      Törlés
  18. Nemtalalom a 2.evadot linkelnetek kerlek?:)
    Am kibaszott jo*__*annyira imadom a blogod*__*

    VálaszTörlés